Незабутня подорож по 4-м островам в ат нанг (провінція краби)

1-4island

Змист

Здрастуйте, дорогі мої мандрівники! У статті "Крабі-таун за 3 дні»Я писала про цю дивовижну місті Таїланду. Але найбільше мене вразило подорож по чотирьох островах. Спогади залишилися тільки найтепліші і позитивні. Навіть те, що я страшенно обгоріла, не затьмарили мої враження. Отже, давайте вирушимо подорожувати по островам з смарагдово-прозорою водою і пляжами з білосніжним пісочком.

Коли ми сиділи в кафешці гест-хауса, мою увагу привернула екскурсія на цілий день по 4-м островам. У буклеті ціна була вказана 600 за дорослого. Але нам (як мешканцям) зробили знижку і запропонували за 400 бат з людини.

Що входить в екскурсію

Вранці, поснідавши в гестхауса, в 8 ранку ми вже їхали на машині в Ао Нанг. По дорозі забираючи інших туристів, які замовили морську прогулянку. До пункту відправлення добралися вже до 9 з чимось.

У одноденної екскурсії пропонували побувати на 4-х острова. Зупинка на них, огляд і плавання. Занурення з маскою біля одного з островів. В дорозі давали питну вода в пляшках, обід і додатковий перекус фруктами (ананаси + кавун). У буклеті цього не було зазначено. Про це дізналися лише в самому процесі.

початок подорожі

Сам тур починався з 9 ранку до 15 вечора. Ми приїхали до місця збору і нас розподілили по групах. Охочих оглянути визначні пам`ятки виявилося більше, ніж очікували. Ми стали чекати, коли за нами з`явиться провідник і відведе до човна. Прочекавши приблизно пів години, ми дружно пішли за гідом до човнів. Тут немає причалів. Сходи поставлена прямо в воду. Дуже незвичайно &# 128578;

2-4island

Спочатку, багато хто боявся намочити одяг, але після першого острова всім стало пофіг. Як забиралися на човен у воді, так з неї і спускалися. У човні є місця під навісом або на кормі. Можна вибрати на будь-який смак. Місць всіх вистачило.

3-4island

Острів Phra Nang Cave Beach

Завантажившись в човен, ми поїхали. Неписана краса. Скрізь височать скелі, знизу підточені хвилями. Відчуття таке, ніби у них встановлений якийсь антіграв і вони висять над водою. Пропливаєш повз і стає не по собі від усвідомлення, що така брила нависає і коли-небудь впаде.

Першою зупинкою був Phra Nang Cave. Цей пляж знаходиться на південному краї острова Крабі. Нам дали 1 годину, щоб його дослідити. Найчистіша вода як в рекламі Баунті, білосніжний пісочок.

4-4island

Головна визначна пам`ятка - красиві вапнякові скелі, на яких тренуються скелелази. Нам пропонували полазити, але часу було мало.

В одному з ніш скелі стоять у великій кількості пеніси &# 128559;

5-4island

Тайці підходять, ставлять свічки і моляться. Я прочитала, що тут місце поклоніння Богові Родючості. Цілком можливо.

Якщо хочете перекусити, то не шукайте макашніц на березі - вони тут знаходяться на човнах &# 128578;

6-4island

Chicken Island

Ні, тут не острів курок. Просто з одного боку скеля нагадує курячу голову. Цим він і примітний.

Човен зупинився неподалік від острова і нам почали роздавати маски з трубками. Вода була тиха і прозора. Поруч, на якорі стояли ще кілька човнів, а туристи плавали у воді. Дружною компанією ми все поринули в глибини морської фауни. У перші хвилини у мене був шок від такого розмаїття живих організмів. Рибки, морські їжаки, краби, хтось ще. Це було здорово. Ми півгодини були по вуха у воді, а попою догори &# 128578; Ось тут-то я гарненько обгоріла. Але про це потім.

8-4island

А це наш гід зловив морського їжака

Втомлених і щасливих, нас завантажили в човен, і ми поїхали до наступного острова.

Tup Island

На цьому острові нас насамперед нагодували обідом. Далі рис, овочі і м`ясо. Зізнаюся, для нас обід був повною несподіванкою. Я спочатку думала, що гіди вирішили самі перекусити. І жадібно ковтав слину.

9-4island

Тому, обід з`явився як «манною небесною» після півгодинного плавання. Все-таки хлопці молодці, що так організовують екскурсії. Начебто що може бути простіше - нагодувати туристів на привалі. Треба б і нашим повчитися такому.

Перекусивши, ми відправилися вивчати острів. Він був з`єднаний тонким переходом через затоку на другий острівець. Спочатку побачивши паломників, які переходили по воді аки посуху я не врубався, що тут відбувається. Але люди вперто йшли до іншого острівця.

10-4island

Ми за ними не пішли. У цей час сонце вже стояло в зеніті і сильно припікало. Тому, сховавшись в тіні розлогих дерев, ми стали простими спостерігачами. Ех, якби роздавали лежанки, я б з радістю подрихліте після обіду. &# 128578;

Poda Island

Це була наша фінальна зупинка. Ми настільки вже були вражені. Мабуть, це був самий спокійний і тихий острівець. Тут мешкає багато приставучих мавп, що лізуть в надії випросити вкусняшку.

11-4island

Є гамаки, які можна взяти в оренду або посидіти в кам`яних альтанках. Пляж широкий, чистий. Білосніжний пісочок, прозора вода і тиша. На огляд острова нам дали 45 хвилин.

12-4island

На цьому острові більшість туристів вже так втомлюються, що сідають хто де може сховатися від сонечка. І дрімають в тіні гойдаються дерев &# 128578; Таке спокійне завершення екскурсії мені дуже сподобалося. Не треба було кудись бігти, дивитися. Хоча ні, дивилися ми на море, в якому парили над водою скелі. І я гойдалася на гойдалках &# 128578;

13-4island

Ми поніжилися в затишній альтанці останні хвилини на цьому острові, завантажилися на човен і вирушили назад в Ао Нанг. У човні нам винесли велику тацю з фруктами - Анансі і скибочки кавунів. Ось це насолода скажу вам.

Втомлені, але задоволені, ми прибули до кінцевої зупинки. Потім всіх стали розвозити по готелях. Приїхали в Крабі приблизно в 4-й годині. Тільки до кінця подорожі я зрозуміла, наскільки обгоріла. Я стала схожа кольором на рожеву футболку. У Крабі ми знайшли аптеку і купили ось такий диво-крем проти опіків з алое. На наступний день мені стало набагато легше.

14-4island

Ось така здоровская екскурсія була в Крабі. На наступний день нам запропонували поїхати на острів на цілий день. Але ми відмовилися, та й обгоріла спина давала про себе знати. Якщо опинитеся в Крабі, обов`язково візьміть екскурсію по островах.

А через день ми полетіли в Куала-Лумпур, столицю Малайзії. Але це зовсім інша історія, про яку я писала в іншій статті.

підписуйтесь поновлення і пишіть ваші відгуки до цієї статті. До скорого. Бувай!