Крабі-таун за 3 дні

Привіт друзі! Сьогодні стаття про чудовому тайському місті - Крабі-таун. Пробули ми тут всього на 3 дні, але після цього у нас залишилося чітке бажання повернутися сюди і оглянути всю провінцію Крабі ретельніше &# 128578;

Змист

Крабі-таун для нас, як і для багатьох мандрівників, став проміжним пунктом у подальшому подорожі в Малайзію для отримання тайської візи.

Крабі-Таун

Ласкаво просимо в Крабі-таун

Провінція Крабі - одна з найстаріших населених провінцій. 2500 років тому тут вже кипіло життя. Навіть тоді провінція була великим транспортним вузлом, що з`єднує Китай, Індію та інші країни.

Крабі-таун на мапі

Схоже на малюнок дерева?

І до цього дня провінція Крабі і сам Крабі-таун залишається перевалочним пунктом з добре розвиненою мережею транспортних розв`язок: авіа-, авто і морських шляхів. Це багатонаціональна провінція, що поважає китайські, тайські, індійські та інші національності.

У Крабі-таун ми приїхали на автобусі з Хуа Хіна рано вранці і відразу вирішили піти на відому пам`ятку Храм Тигра. А ще ми піднялися на гору. О, це було незабутнє враження і подолання своїх страхів.

храм Тигра

Три будди сиділи на ... горе &# 128578;

Але це тема іншої статті, тому підписуйтесь на блог і дізнаєтеся, що цікавого є в Храмі Тигра.

Готель в Крабі-тауні

Спустившись з гори на негнучких і тремтячих ногах, ми висунулися заселятися в готель. У місті багато готелів для недовгого проживання. Ми вибрали недорогий готель Baan To Guesthouse. По приїзду нас радо зустріли і спочатку показали кімнату для затвердження, а потім ми заплатили за проживання. За вартістю вийшло 1350 бат за 3 ночі. Цілком адекватна ціна, та й номер виявився саме таким, який ми бронювали на сайті hotellook.ru.

Готель в Крабі-таун

Номер в готелі

У номері двоспальне ліжко, стільці, журнальний столик і ТБ, який колись дивитися. Ванна кімната мені сподобалася великими розмірами. Хоча я не відразу зрозуміла, що для регуляції температури води треба повертати вентиль в різні боки. Так і милася холодною водою, поки чоловік не підказав))
На першому поверсі готелю кафешка, де цілком смачно готують сніданки і вечері. Ціна прийнятна, наприклад, велика тарілка рису з овочами і куркою 50 бат.

Готель на карті:

Враження про Крабі-тауні

Це місто мені нагадав Абхазію, куди ми їздили 2 роки тому. Можливо, раніше тут були якісь містоутворюючі підприємства, але вони закрилися або виїхали. Бачиш пелену минулого на всьому: старі і обшарпані будинки, сміття на вулиці, навіть в туристичній частині міста. Тут сильніше видно змішання різних національностей. Вивіски в магазинах можуть бути на тайському або китайською мовами.

Крабі-таун це місто зі своєю історією та особливостями. Не буду стверджувати, що ми все об`їхали, а й за такий невеликий проміжок часу я спробувала порівняти його з Хуа Хіном:

• місто зачісок. Що мене вразило, так наявність перукарень на кожному розі. На одній вулиці їх як макашніц може бути по 3-5 штук. У Хуа Хіні я одну ледве відшукала.
  • тук-Тукер ні разу не бачила. Тут яскраво виражений туристичний район, а в інших і дивитися особливо нема чого, щоб прогулюватися на тук-туку.
  • більше молоді з мандрівників.
  • ввечері тут бачиш швендь туристів, а місцеві розійдуться по домівках.
  • тротуари тут значно ширше, ніж в Хуа Хіні, тому дуже зручно прогулюватися по місту.
  • продавці більш прилипливі. На нічному ринку довелося відбиватися від зазивав в макашніц. Тільки підходиш подивитися що готують, так в руки відразу підсовують меню. І так практично у всіх макашніц. Ми ходили і говорили, що оглянемося і прийдемо пізніше. Після цього ми ставали їм нецікаві і вони зникали.
  • спробували нові страви, які не їли в ХХ, наприклад роти (млинці з солодкою начинкою з фруктів, шоколаду, кукурудзи або чого іншого).
  • цікаві сувенірні магазинчики з hand-made товарами. Дуже красиві фігурки тварин, скульптури з дерева, місцеві обереги, палантини, сумки, намисто і кільця з натуральних каменів. І все це коштує копійки. Ех, я б все тут взяла. Чоловік ледве поцупив мене звідти.

Місцеві пам`ятки

У Крабі-тауні багато скульптур: на ліхтарях, стовпах, групками або окремо. У пошані тут слони, мавпи і якась пташка. Статуями тут спробували відобразити різні епохи міста, хоча ніхрена не зрозумієш, але дуже красиво.

Скльптури Крабі-тауна

Скульптура печерної людини в центрі міста

Незвичні скульптури печерної людини на головній дорозі, що регулює рух. Насправді на перехресті 4 скульптури, які дивляться в різні боки.

сім`я слонів

Ринки Крабі-тауна

перший ринок знаходиться в самому центрі міста. Ціни тут не дуже доброзичливі, зате великий вибір.

Руссо туристо

Special for Russian

Перший раз я тут побачила назви фруктів «special for Russian». І ціни тільки за переклад збільшені в 2 рази.

Другий ринок - нічний. Знаходиться на пристані. Перший раз тут потрапили на якийсь цікавий тайський свято зі всілякими уявленнями. Найбільше запам`яталися їх костюми, зачіски і яскраві тканини.

Свято в Крабі-таун

Місцеві красуні. Дуже красиві костюми

Так, змогла записати виступ дітей і сфоткати з місцевими красунями. Танцюють тут дуже просто - кілька повторюваних рухів під музику. Відео виклала в кінці статті.

паркова зона

В останній день перебування вирішили сходити в паркову зону. Вранці сонце ще не так сильно кусається, та й народу набагато менше.
Паркова зона в місті проходить по березі річки. Там же є пірс для невеликих човнів. Якщо захочете, вас можуть прокатати місцеві човнярі, досить підійти до пірсу.

Сама паркова зона - це пострижені газони і дерева по обидва боки пішохідних доріжок. Фотографувати навіть не стала, пройшли крізь нього і рушили далі.

Найцікавіше, що побачили, так це забавний «Alphabet Park». На вигляд здається, що фігурки розкидані в хаотичному порядку. Придивившись, виявилося, що це тайська і англійська абетка. До кожної букви відноситься невелика статуя якогось предмета. Дитина може прийти, полазити на статуях і вивчити букви. І ми як маленькі діти ходили і лазили по цих фігур, а на нас дивилися здивовані тайці. В душі я залишилася дитиною))

Тільки вперед!

Парк в Крабі-тауні

позначення чисел

Найцікавіше і корисне що я знайшла в Крабі-тауні, я відзначила детально зазначила на карті з визначними пам`ятками.

Так, і обіцяне відео. Подивіться, як місцеві дітлахи прикольно танцюють. Особливо мені сподобалося починаючи з 50 секунди.

Ще цікаві відео дивіться на моєму відеоканалі

Сподіваюся, цим відео я підняла вам настрій &# 128578;

Ну а після наша подорож за візою до Малайзії продовжилося і ми полетіли в Куала-Лумпур.