В аеропорту куала-лумпура

Привіт друзі. Продовжую розповідати про наше подорож до Малайзії

Змист

і сьогодні хочу поділитися враженнями про аеропорт Куала-Лумпур і проходженні міграційного контролю.

Наш літак приземлився в аеропорту Куала-Лумпур. Це був найкоротший і безстрашний для мене переліт. Ніяких сильних перевантажень від польоту я не відчула.

Selamat datang, аеропорт Куала-Лумпура!

Аеропорт Куала-Лумпур

Наш літак в аеропорту Куала-Лумпур

В аеропорту Куала-Лумпура наш літак посадили на далекому терміналі і довелося довго йти по лабіринту аеропорту, щоб дістатися до міграційного контролю. Там, де ми йшли було дуже мало покажчиків, та й ті на малайзійському, тому ми просто рухалися за натовпом. Я відчувала себе як в лабіринті фавна - сходи, переходи, ескалатори.

Аеропорт в Куала-Лумпурі коротко називають KLIA (Kuala Lumpur International Airport). Це порівняно старенький аеропорт, побудований в 1998 році. Сайт аеропорту Куала-Лумпур klia.com.my (Звичайно ж все англійською). Пишуть, що аеропорт займає 13-е місце в світі за пасажиропотоком. Але в наш час прильоту було тихо і щодо безлюдно.

Проходження митниці в Малайзії

Після блукань по сходах і лабіринтах, нарешті дійшли до міграційних стійок. Черги не було і ми пройшли дуже швидко.

Для перебування в Малайзії до 30 днів віза не потрібна. За правилами на митниці необхідно пред`явити:

• закордонний. паспорт
  • відбитки вказівних пальців обох рук
  • зворотний авіаквиток
  • готівку (мінімум 500 баксів)

Останні 2 пункту зі списку запитують дуже рідко, якщо засумніваються, що ви залишитеся в Малайзії більше терміну. Про всяк випадок ми прихопили по 600 баксів на людину, а зворотного квитка у нас не було. І тому я трохи мандражувати.

Дівчина за стійкою помахала мені рукою, запрошуючи пройти вперед. Судорожно тримаючи в руках вже пом`ятий і розмокший через вологість паспорт, я ступила за жовту лінію. Навіть не подивившись на мене, вона взяла мій паспорт, попросила докласти вказівні пальці на сканер і поставивши штамп, повернула паспорт назад.

«І все?» - Подумала я з якимось жалем. Це весь міграційний контроль в Малайзії?

Мій синдром відмінниці волав від такого неподобства. Я ж таких страхів начиталася в інтернеті, стільки інформації дізналася, а тут поставили штампик і вали звідси? У мене було таке відчуття, що прийшла на іспит підготовлена на 150%, а тобі відразу поставили п`ятірку в заліковку. Так що менше бійтеся, не все так страшно, як пишуть.

Отримання багажу в аеропорту Куала-Лумпура

Багаж в аеропорту Куала-Лумпур

отримуємо багаж

Пройшовши митницю, ми попрямували отримувати багаж. Лінії видачі багажу знаходяться відразу ж за зоною міграційного контролю. Ліній всього 10, біля яких встановлено табло із зазначенням номерів рейсів і ліній видачі багажу. Наш рюкзак вже катався на 10 стрічці і ми пішли до неї.

Тут ми зустріли російських, які теж летіли з нами. Вони вирішили їхати до міста на автобусі, а ми вирушили шукати експрес.

Як дістатися з аеропорту Куала-Лумпур до міста

Аеропорт Куала-Лумпур на мапі:

Так як аеропорт знаходиться в 50-60 км від міста, то є кілька варіантів, як дістатися від нього до Куала-Лумпура.

1. Експрес

Мабуть, найшвидший спосіб доїхати до міста. Є 2 різних експреса, які відправляються з KLIA і їдуть до станції KL Sentral (практично центр міста). А далі від KL Sentral можна дістатися в будь-яку точку Куала-Лумпура. Проїзду можна оплатити готівкою або банківською картою.

KLIA Ekspres. Їде без зупинок з аеропорту до кінцевої станції KL Sentral. Час в дорозі 28 хвилин. Відправляється кожні 15 - 20 хвилин. Поїздка обійшлася нам у 35 RM за чол (дитячий 15RM, дітям до 2-х років безкоштовно). Працює з 4.30 і до півночі. Час дивіться на сайті аеропорту, тому що в будні і вихідні може відрізнятися.

KLIA Transit. Відрізняється лише тим, що робить у дорозі 3 зупинки: Salak Tinggi, Putrajaya&Cyberjaya, Bandar Tasik Selatan. Час у дорозі становить 36 хвилин. Відправляється кожні 20-30 хвилин. За вартістю і часу роботи як і KLIA Ekspres.

На сайті kliaekspres.com можна заздалегідь придбати електронний квиток, але якогось ажіотажу біля кас ми не побачили. Проста електричка, на яку квитки завжди в наявності, та й ходить дуже часто.

2. Автобус

Найдешевший спосіб дістатися до центру Куала-Лумпура. Але за часом поїздка займе більше часу.

Є автобус червоного кольору, на якому вказана вартість поїздки 9RM. Від`їжджає він від терміналу LCCT до KL Sentral. Курсує кожні 30 хвилин. Розклад автобусів дивіться тут.

Це не єдиний автобус від аеропорту до Куала-Лумпура. Деякі автобуси їдуть і в інші міста прямо з аеропорту.

3. Таксі

Варто дорогувато. Але якщо багажу багато і возитися небажання, то таксі реально виручить.

Назад, з міста в аеропорт Куала-Лумпура можна дістатися тими ж способами.

До міста на KLIA Ekspres

Ми паритися не стали і вирішили проїхатися на експресі KLIA Ekspres відразу до станції KL Sentral.

В аеропорту Куала-Лумпур

Черга за грошима))

На ескалаторі ми спустилися на перший поверх аеропорту, розміняли гроші в банкоматі і пішли до кас.

KLIA Ekspres в аеропорту Куала-Лумпур

Каси на експреси

Добираємося з аеропорту до Куала-Лумпур

Картки KLIA Ekspres

В обмін на 70 RM нам видали 2 картки. Пройшовши через турнікет, ми спустилися вниз по ескалатору, де нас вже чекав поїзд. До речі, картки не викидайте, бо на виході її доведеться повернути (опустити в спеціальну щілину в турнікеті).

Експрес до Куала-Лумпур

Народу було небагато і ми повністю захопили 4 крісла. Розслабилися, витягли ноги і дивилися у вікно, ну і встигли зняти невелике відео про самому експресі і що бачили за вікном.

Ще цікаві відео дивіться на моєму відеоканалі &# 128578;

Величезні висотки, старі і нові квартали, голі кістяки споруджуваних будинків і зелень, всюди зелень. Чим глибше в місто, тим менше зелені, величезні багатоярусні дороги, бетон і сталь. Ось так ми вперше побачили місто Куала-Лумпур.

У місті ми пробули 3 дні, отримали дуже багато вражень, часом не тільки позитивних. Про це я ще напишу в моїх майбутніх статтях, тому залишайтеся на зв`язку.