Звіт за жовтень 2014 року - початок подорожей

Привіт друзі! Вирішила писати щомісячні звіти про наше життя і подорожах: куди їздимо, що нового побачили, бюджет та інше.

Змист

Ми вперше вирішили провести зиму як перелітні птахи і полетіти на зимівлю в Таїланд. В кінці вересня мій чоловік звільнився з роботи, ми з`їхали з знімною квартири в Єкатеринбурзі і пішли «в усі тяжкі» &# 128512; Тому вирішила вести відлік наших подорожей з жовтня 2014 р

Де були, що бачили:

Уфа - Кіров - Ухта-Москва- Іркутск- Бангкок- Хуа Хін

Місто Уфа

Салават кличе за собою

З`їздили до знайомих в Уфу на 5 днів. Оглянули місто, пам`ятки. Потім підхопили якусь заразу і 2 дні пролежали в близькій доступності від білого друга. Уфа надовго запам`яталася &# 128578;

Провели невеликий автобусний тур Уфа-Кіров довжиною 16 годин. Поки їхали по Башкирії, встигли поспати. А ось в Кіровській області було не до сну - не дорогі, а одні напрямок куди їхати. Аж зуби перестукувалися в такт кожної дорожньої купині.

Їдемо з Ухти

Їдемо з Ухти. Сніжно і морозно

Благополучно доїхавши, пересіли на поїзд і поїхали в моє рідне місто Ухта. Провели 2 тижні, закрили справи і попрощалися з моїми батьками.

Сіли в поїзд і поїхали в Москву. Були тільки в метро і кафешці.

Кафешка в Москві

Курячий бульйон з половиною яйця, гречка і 2 фрикадельки з напівфабрикатів.

За відгуками повинна була бути нормальна кафешка, але їжа з напівфабрикатів за 500 рублів ... я черговий раз була розчарована Москвою. З Москви у нас мали летіти до Бангкока з пересадкою в Іркутську.

Іркутськ зустрів нас морозом -10 С. Натягнули на себе весь теплий одяг і поїхали дивитися озеро Байкал.

Озеро Байкал

Захід на озері Байкал

Місце дійсно дуже красиве і величне. Зігрілися там гарячим супом і місцевим омуль. Дуже смачна рибка, рекомендую. А вночі ми відлітали в Бангкок. Планували полетіти вчасно, але якісь туристи вже добре відзначили в дьюті-фрі початок відпустки. Влаштували бешкет і наш літак затримали на 3 години. Відпустка бешкетників виявився коротким і закінчився в аеропорту Іркутська.

І нарешті ми прилетіли в Бангкок. величезний аеропорт, міграційний контроль і + 30З спеки! З аеропорту Суварнабхумі на VIP автобусі доїхали до Хуа Хіна. Сонце, зелень, море, пляжі і свіжі фрукти. Сам Хуа Хін тихий і спокійний місто, де відпочивають багато європейських пенсіонерів.

Пляж в Хуа Хіні

На пляжі в Хуа Хіні. Краса!

Перші 5 днів ми жили в гестхауса, оглядалися і шукали собі місце для довгострокового житла. Побігали по агентствам, самостійно подивилися і зупинилися в кондомініумі Sport Villa.

У перший місяць з визначних пам`яток ходили на Grand Market (Біля San Paolo Hospital), залізничну станцію, вулицю червоних ліхтарів, місцеві магазинчики і звичайно ж пляж з білосніжним піском.

Медузи на пляжі Хуа Хіна

Три тижні на берег викидало дуже багато великих медуз і тільки коли їх кількість спало, ми зважилися почати купальний сезон.

Так, ще сходили на тайський масаж. У перший раз після масажу я не відчула задоволення і розслаблення. Мені потім пояснили, що треба просити у них зробити «strong» (сильніше). За tai massage заплатили по 200 бат. Зараз знайшли тайку, яка приймає у себе вдома. Від її масажу я в захваті.

У Таїланді ми вперше і для нас все було новим і незвичним: Їжа, звичаї, лівосторонній рух, пам`ятки.

бюджет

У різних країнах різні валюти. Для зручності всі перерахуємо в рублі (автоматом в сервісі ДребеДеньгі). Всі цифри округлила. Включив сюди витрати на поїздку, зроблені заздалегідь в вересні (страховка, квитки на потяги і літак).

проїзд: 39 900 руб.

• Літак Москва-Іркутськ-Бангкок (Суварнабхумі) - 24200
  • Автобуси по Росії - 3500
  • Потяги по Росії - 9000
  • Автобус БКК - Хуа Хін - 1200
  • Внутрішньоміські поїздки - 2000

Живлення: 12 000 руб.

житло: 32 000 руб.

Сюди увійшли витрати на оренду кімнати в Іркутську, оренду 5 днів готель в Хуа Хіні, оренда кондо за перший місяць.

Інші витрати:

• Страховка 46 000
  • Телефон новий 4 700
  • І будь-яка інша (одяг купували, чемодан, косметику, медикаменти, мишки, інтернет і багато чого по дрібницях витрачав) аж на 26 400 руб.

В Уфі мій телефон відмовився працювати. Довелося терміново купити заміну. Чоловік оперативно протягом одного вечора, підібрав варіанти і на наступний день пішли і купили. Вибрали Highscreen Zera F за 4 750 руб. &# 128578;

Наші покупки

новенькі мишки

А в Хуа Хіні наші комп`ютерні миші не витримали акліматизації. Довелося купувати нові.

Інтенсивно вивчаємо англійську мову. Купили курс вивчення англійської мови Ігоря Сєрова + Premium в сервісі busuu + Золотий статус LiguaLeo. Зараз значно просунулася в англійському. Ще допомагає телевізор - знайшла канал англійською і дивлюся його.

Разом вийшло 149 тис руб. Найбільші статті в бюджеті вийшли на оплату проїзду по Росії, польоту в Таїланд і оренду житла.

P.S: Щоб вас відвернути, хочу показати ось таку прикольну собачку. Зустріла її на пляжі. Сидить і навіть не намагається зістрибнути. така важлива &# 128512;

Собака на пляжі Хуа Хіна

Прикольна собака на пляжі

Вітаю всіх з наступаючими Різдвом!